DIMARTS, 14/08/2018 | 08:49 h

• Pavelló Esportiu Municipal

Nova seu per a les entitats esportives al Pavelló Municipal

27/3/2013

El Pavelló Municipal d´Esports acull la seu de tres entitats esportives d´Abrera després que l´Ajuntament hagi executat obres d´ampliació d´aquest equipament.

Atesa la necessitat de disposar de més espais per a entitats, el Consistori ha construït aquestes noves dependències en una de les terrasses del Pavelló que està a tocar del Centre Aquàtic Municipal (CAM).

L´ampliació suposa una superfície ampliada de 73,53 m2 que es destina a tres noves sales per al Club de Bàsquet Abrera, el Club Esportiu Abrera (futbol sala) i el Club Gimnàstic La Vinya (gimnàstica artística). Aquestes tres entitats compartien fins ara espais a l´Hotel d´Entitats i ja disposen de la seva pròpia seu.

Exteriorment, aquesta ampliació queda integrada estèticament amb l´edifici del Pavelló al mantenir el mateix acabat arrebossat i pintat. L´accés es fa a través del vestíbul general que disposa d´ascensor.

Dimecres, 27 de març de 2013