DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:19 h

Comença el curs amb el servei de Promoció Econòmica d’Abrera

26/9/2019

Per aquest inici de curs 2019 -2020 el Servei de Promoció econòmica ha preparat una programació diversa i amplia per millorar les teves competències professionals. L’objectiu és un oferir un ventall de cursos de diferents especialitats.

A partir del mes d’octubre començaran diferents formacions de l’àmbit de la informàtica. Si no saps utilitzar Internet, ara tens l'oportunitat d’aprendre com buscar feina per Internet, amb un curs de 12 hores. També hi ha programats cursos d’EXEL intermig, SAP i ACTIC II.

I per aquelles persones que volen treballar en logística, aviat posarem en marxa un curs d’auxiliar de magatzem, que inclou la formació del carnet de carretilles. i pràctiques en empreses, que té una durada aproximada de 200 h.

També iniciarem el curs d’activitats de gestió administrativa, amb la titulació de certificat de professionalitat de nivell 2, de 920 hores, que inclou pràctiques en empreses i la formació de tots els programes de l’office, comptabilitat, nòmines, tresoreria i aspecte comercials.

I abans de finalitzar el mes de desembre farem la formació de manipulació d’aliments. Si estàs aturat o aturada aprofita aquesta oportunitat per millorar les teves competències professionals i així augmentar les teves possibilitats de trobar una feina.

Vine a les oficines ubicades del Departament de Promoció Econòmica, ubicades al Mercat Municipal, 1a planta. De dilluns a divendres de 9 h a 14 h i també els dimecres a la tarda de 16.30 h a 19 h. També us podeu adreçar mitjançant correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat o per telèfon al 93 770 01 02.