DILLUNS, 18/11/2019 | 16:10 h

• La Florida celebra el divendres la seva Festa Major amb diverses activitats

El barri de La Florida tanca les Festes Majors dels barris amb la seva Festa Major

24/9/2019

Les veïnes i veïns del barri de La Florida van celebrar el divendres 20 de setembre la seva festa! Amb aquest esdeveniment han finalitzat les Festes Majors dels barris del municipi, organitzades per les associacions de veïns amb la nostra col·laboració.

El barri de la Florida va celebrar la seva festa el divendres 20 de setembre amb activitats infantils, un sopar a la fresca, i música amb DJ i diferents activitats organitzades per l'Associació de Veïns.

A les 19.30 h, es va fer un espectacle de màgia per als més petits i petites. A les 21 h va començar el sopar de germanor a la fresca, amb fideuà a càrrec del restaurant Can Martinet. Després del sopar, hi va haver música i animació a càrrec de Dj Jangar.

Les associacions de veïns, protagonistes

El regidor de Gent Gran, Cultura i Festes Popular, Francisco Sánchez, ha afirmat que "Estamos viviendo las Festes Majors dels barris muy intensamente. Es una enorme satisfacción participar en todas. Las Asociaciones de Vecinos son los protagonistas de las Festes Majors de sus barrios. Organizan, ayudan y trabajan durante el año intensamente para tres días de fiesta. Desde el Ajuntament damos todo el apoyo que necesitan las asociaciones para que todas las actividades salgan bien. Damos apoyo logístico y todo tipo de ayuda para que las  vecinas y vecinos puedan disfrutar de les Festes Majors dels barris con toda tranquilidad. Invitamos a todas y todos a disfrutar de las fiestas". Podeu escoltar les declaracions del regidor i dels representants de les Associacions de Veïns a la part inferior d'aquesta pàgina.

Èxit de participació

Els barris de Can Morral, Les Carpes de Vilalba, Ca n'Amat, El Rebato, Can Vilalba, Santa Maria de Vilalba, Sant Miquel i el carrer de La Font i La Florida han celebrat amb èxit de participació les seves Festes Majors! Consulteu tota la informació als enllaços que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25