DIMARTS, 14/08/2018 | 08:52 h

• banner plataforma

Abrera commemora l´eliminació de la discriminació racial

21/3/2013

La Plataforma per la Tolerància d´Abrera organitza aquest dissabte 23 de març diversos actes per commemorar el Dia Internacional de l´eliminació de la discriminació racial. A partir de les 18.00h, a la Casa de Cultura, es projectarà el documental “Fronteres”, sobre els Centres d´Internament d´Estrangers. Anirà seguit d´un debat i d´una exhibició de flamenc i dansa del ventre a càrrec dels professors de l´Escola de Dansa “Juan Antonio Garcia” d´Abrera.

Aquesta entitat abrerenca té com a objectiu la lluita per la igualtat de drets i contra la discriminació i està integrada per un grup d´una desena de joves. L´acte de presentació es va fer el passat mes de gener.

cartell acte 23 març.pdf

Dijous, 21 de març de 2013