DILLUNS, 18/11/2019 | 15:15 h

• Engeguem el nou curs de Defensa Personal per a joves

Nou curs anual de Defensa Personal per a Joves gratuït!

17/9/2019

Davant l'èxit dels cursos de defensa personal per a joves realitzats l'any passat, des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un nou curs anual de Defensa Personal dirigit a joves entre 12 i 17 anys. Inscripcions obertes!

Les classes de Defensa Personal per a Joves tindran lloc al Pavelló Esportiu Municipal (passeig de l'Església, 22) els dilluns a la tarda, de 15.30 h a 17.00 h. El curs començarà el dilluns 7 d'octubre.

La formació anirà a càrrec de l'instructor Gustavo Baco, entrenador Nacional N1.

Per poder assistir al curs gratuït de Defensa Personal per a Joves cal inscripció prèvia. Podeu fer les vostres inscripcions al Casal de Joves - PIJ La Garsa (plaça del Rebato, 1) totes les tardes de dilluns a divendres de 16.00 h a 20.00 h. També us podeu apuntar al curs gratuït enviant un correu electrònic a l'adreça joventut@abrera,cat i trucant al telèfon 93 770 43 34. Esperem que els joves que participin en el taller gaudeixin i aprofitin els aprenentatges en defensa personal.

Inscripcions obertes fins al dijous 3 d'octubre. Places limitades!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25