DIMARTS, 12/11/2019 | 03:48 h

• Premi Literari Delta

Darrers dies per participar a la 10a edició del Premi Literari Delta, concurs de narrativa per a dones!

17/9/2019

L'Ajuntament d'Abrera i 16 consistoris més del Baix Llobregat organitzen el Premi Literari Delta per a dones amb la col·laboració de les biblioteques municipals i el suport del Consell de les Dones del Baix Llobregat, el Consell Comarcal i la Diputació de Barcelona. Aquest divendres 20 de setembre a les 14 hores finalitza el període d'inscripció. T'hi apuntes?

Les dones que vulguin participar en el concurs han de complir les condicions següents: ser majors d’edat i no haver estat guanyadores d’edicions anteriors d’aquest premi. No us ho penseu i deixeu fluir la creació literària que porteu dins!

El Premi Literari Delta de narrativa escrita per Dones, és un certamen literari bianual que té com a principal objectiu fomentar la creació literària de les dones reivindicant la seva mirada i pensament com a claus per transformar la societat, donant-les així un reconeixement públic. A través d'aquest concurs es pretén encoratjar les dones a desenvolupar els seus potencials creatius a través de l'escriptura i promoure així la igualtat d’oportunitats entre homes i dones en la literatura.

Des de la seva creació el 2001, hi ha hagut una evolució positiva quant a la qualitat i al nombre d’obres que es presenten en cada edició. En aquest avenç han tingut un paper cabdal els tallers d’escriptura que s’han dut a terme en els diferents municipis.

Aquest projecte és un treball en xarxa en el qual actualment participen 17 ajuntaments del Baix Llobregat: Abrera, Begues, Castelldefels, Corbera de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Gavà, El Prat de Llobregat, Pallejà, Sant Andreu de la Barca, Sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló, Torrelles, Viladecans.

Premis

L'obra guanyadora del Premi Literari Delta serà guardonada amb 3.000 euros i l'edició de l’obra en
paper i suport digital. L'Obra finalista serà premiada amb 1.000 euros i l'edició de l’obra en suport digital.

Podeu consultar les bases del concurs literari fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.

Per més informació, adreceu-vos si us plau a la Regidoria d'Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ de l’Ajuntament d’Abrera, al carrer Major, 3, de dilluns a divendres de les 9 h a les 13.30 h i el dimarts de 16 h a 19 h. O al telèfon 93 770 29 11 o a l’adreça de correu electrònica: dones.igualtat@ajuntamentabrera.cat

Taller d'escriptura per a dones

Des de l'Ajuntament d'Abrera ja tenim les dates i tallers de narrativa per a dones que començarà el mes d'octubre. Seran sis sessions de narrativa per a dones de creació de personatges a càrreg de Maria Rosa Nogué, que tindran lloc els dimecres 16, 23 i 30 d’octubre i els dimecres 6, 13 i 20 de novembre de 19.00 h a 21.00 h. a la Casa de Cultura (Federico García Lorca, 17).

Les inscripcions pel taller ja les podeu fer també a la Casa de Cultura, a la Biblioteca Josep Roca i Bros: tardes de dilluns a divendres de 16.00 h a 20.30 h. Matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10.00 h a 13.30 h. També podeu enviar un email a biblio@ajuntamentabrera.cat o trucar al telèfon: 93 770 08 81.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25