DIMECRES, 18/09/2019 | 22:03 h

• Alumnes del Servei Local de Català d’Abrera visiten la Biblioteca Josep Roca i Bros

Apunta’t als cursos de català d'Abrera!

12/9/2019

Durant el mes de setembre, l’Oficina de Català d’Abrera torna a organitzar la inscripció per als cursos de català per a adults del curs 2019-2020. La inscripció es fa a partir d'avui dijous 12 de setembre, en l’horari següent: matins de dilluns a divendres, de 10 a 13 h, i tardes, els dimecres 18 i 25 de setenbre, de 16 a 19 h.

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) organitza en tot el territori cursos de català per a les persones que volen aprendre a parlar en català amb fluïdesa i correcció (Inicial, Bàsic i Elemental) i per a les que volen escriure'l adequadament (Intermedi i Suficiència).

Els cursos s’ofereixen tant en modalitat presencial, com en línia mitjançant l’espai web parla.cat, i segueixen els programes de llengua catalana per a l'ensenyament d'adults de la Direcció General de Política Lingüística (DGPL). Aquests programes s'estructuren a partir dels nivells establerts en el Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR). El fet d'acabar un nivell i superar-ne la prova permet l'obtenció d'un certificat de coneixements de català oficial equivalent al de la DGPL.

Si vols més informació, posa't en contacte amb nosaltres!

Oficina de Català d’Abrera

C. dels Rosers, 1 – 08630 Abrera

Tel.: 93 770 47 32

a/e: abrera@cpnl.cat

I consulta el web cpnl.cat.