DIMECRES, 18/09/2019 | 21:56 h

• CARTELL TALLER DE MÚSICA I RITME EN FAMÍLIA_page-0001.jpg

No us perdeu el Taller de música i ritme en família!

9/9/2019

Continuem amb les actitvitats gratuïtes per les famílies! Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un taller de música i ritme i família, que tindrà lloc al Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) els divendres 13, 20 i 27 de setembre, a càrrec del músic Dani Lombart.

Els tallers començaran a les 18.30 h i es faran a la Sala d’Estudis del Centre Polivalent. En aquest taller coneixerem ritmes i músiques de diferents indrets del món: llatins, africans, d'Amèrica del nord.

Aquesta és una activitat dirigida a infants a partir de 8 anys i les seves famílies.

Recordeu que per a les activitats que organitzem des de la Regidoria d'Infància cal inscripció prèvia. Es poden realitzar de dilluns a divendres al matí, de 10 h a 14 h i les tardes de dimecres, de 16 h a 18 h, al Centre Polivalent (pl. del Rebato,1), per telèfon trucant al 93 770 43 34 o a través de l'adreça de correu electrònic del Departament d'Infància (fent clic aquí).

Us hi esperem! Entre totes i tots gaudim de la música!