DIMECRES, 18/09/2019 | 21:56 h

• Celebrem la Festa Major del carrer de La Font amb gran participació i assitència!

• Festa Major del carrer de La Font 2019
  • Abrera - Festes Barri de la Font-101.jpg
  • Abrera - Festes Barri de la Font-65.jpg
  • P1070212.JPG
  • P1070218.JPG

Celebrem la Festa Major del carrer de La Font amb gran participació a totes les activitats

3/9/2019

Continuem amb les celebracions de les Festes Majors dels barris d’Abrera i durant el darrer dissabte d'agost i el primer diumenge de setembre les veïnes i veïns del carrer de La Font han celebrat la seva gran festa amb diferents activitats programades.

El carrer de La Font ha celebrat la seva gran festa el dissabte 31 d'agost i el diumenge 1 de setembre amb diferents activitats programades: el dissabte 31 d'agost vam iniciar la festa amb una botifarrada a les 10 h i ja a la tarda a les 18.30 h es va fer una xocolatada amb xurros, a les 19 h vam poder gaudir de la Cantada d'Havaneres i a la nit a les 22 h es va organitzar un sopar de germanor al carrer seguit de Ball de revetlla amb Pere Ribas a partir de la mitjanit.

I diumenge 1 de setembre a les 18 h van començar els activitats amb una demostració de puntaires, seguida del tradicional concurs de coques a les 18.30 h i a les 19 h es va fer una ballada de sardanes amb la Cobla Vila d'Olesa. A les 21h es va cloure la festa amb una Traca de Fi de Festa.

L'Associació de Veïns i veïnes del carrer de La Font valoren molt positivament la participació de totes i tots els assistents a les diferents activitats que s'han organitzat enguany.

Darrera Festa Major dels barris d'Abrera: la Florida

El barri de la Florida celebrarà la seva festa el divendres 20 de setembre amb activitats infantils, un sopar a la fresca, i música amb DJ i diferents activitats organitzades per l'Associació de Veïns.

Les associacions de veïns, protagonistes

El regidor de Gent Gran, Cultura i Festes Popular, Francisco Sánchez, ha afirmat que "Estamos viviendo las Festes Majors dels barris muy intensamente. Es una enorme satisfacción participar en todas. Las Asociaciones de Vecinos son los protagonistas de las Festes Majors de sus barrios. Organizan, ayudan y trabajan durante el año intensamente para tres días de fiesta. Desde el Ajuntament damos todo el apoyo que necesitan las asociaciones para que todas las actividades salgan bien. Damos apoyo logístico y todo tipo de ayuda para que las  vecinas y vecinos puedan disfrutar de les Festes Majors dels barris con toda tranquilidad. Invitamos a todas y todos a disfrutar de las fiestas". Podeu escoltar les declaracions del regidor i dels representants de les Associacions de Veïns a la part inferior d'aquesta pàgina.

Èxit de participació

Els barris de Can Morral, Les Carpes de Vilalba, Ca n'Amat, El Rebato, Can Vilalba, Santa Maria de Vilalba, Sant Miquel i el carrer de La Font han celebrat amb èxit de participació les seves Festes Majors! Consulteu tota la informació als enllaços que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Des de l’Ajuntament d’Abrera desitgem a totes i tots que tingueu una bona celebració de la Festa Major dels nostres barris!