DIJOUS, 28/03/2024 | 20:04 h
  • escoles2

Alumnes de l´Escola de Música actuen al Fòrum

19/3/2013

Un total de 23 alumnes de l´Escola Municipal de Música van participar aquest diumenge a la cantata "El nen enamorat de la lluna", al Parc del Fòrum de Barcelona, conjuntament amb uns 2.500 alumnes d´escoles de música de tot Catalunya. Aquesta cantata conjunta estava organitzada per l´Associació Catalana d´Escoles de Música i Dansa (ACEM) amb motiu del seu 20è aniversari.

La cantata es va realitzar en tres torns a causa del volum de nens que va aplegar i l´escola abrerenca va participar en la sessió de la tarda a les 16,30h.

Amb la treva concedida per la meteorologia i després d´alguns raigs de sol fugissers els alumnes van cantar les cinc cançons de la cantata mentre que tres actors i una fonambulista, narraven i representaven el conte del nen que s´enamora de la lluna i li vol anar a fer un petó.

Dimarts, 19 de març 2013