DIMECRES, 18/09/2019 | 22:31 h

Celebrem el 50è aniversari de la nostra Pastisseria Duch amb diferents activitats!

30/8/2019

Estem de celebració! La Pastisseria Duch d'Abrera celebra 50 anys d'activitat comercial al nostre municipi i des de l'Ajuntament d'Abrera volem celebrar amb tot l'equip aquesta data tan especial amb una jornada d'activitats obertes a totes i tots els veïns i veïnes d'Abrera!

El proper dissabte 21 de setembre celebrarem a la plaça de Rafael Casanova el 50è aniversari de la Pastisseria Duch d’Abrera amb diferents activitats programades: a partir de les 20 h hi haurà animació a càrrec de “Cremallera Teatre” i presentació del gelat d’Abrerencs; a les 22 h es podrà gaudir amb la Jam Session a càrrec de l’Escola Municipal de Música d’Abrera i el grup d’escriptors locals Abrecedaris i diferents parlaments; a les 23 h es podrà degustar el pastís especialment elaborat pel 50è aniversari i a partir de la mitjanit es podrà ballar amb música a càrrec del DJ Jordi Sayol.

L’accés serà lliure però serà necessari adquirir prèviament el tiquet per a la beguda, el gelat i el pastís. El tiquet es pot adquirir a la mateixa Pastisseria Duch (avinguda de la Generalitat, 41) i tot el que es recapti amb aquesta mesura es destinarà a fer un donatiu a favor de la investigació de les malalties cardíaques de l’Hospital de Bellvitge.

Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem en l'organització de la festa i volem felicitar a la Pastisseria Duch per aquests primers 50 anys d'activitat comercial al nostre municipi i els animem a continuar treballant de valent per seguir endolçant els moments més importants dels nostres veïns i veïnes.

No falteu a la celebració!