DIMECRES, 18/09/2019 | 22:26 h

• Casal d'Estiu 2019

El proper dilluns 2 de setembre comença el Casal d'Estiu de setembre

27/8/2019

Més activitats i diversió per a tots els nostres menuts i menudes! Des de l'Ajuntament d'Abrera oferim a les famílies el Casal d'Estiu del mes de setembre. El casal es realitzarà del dilluns 2 de setembre al dimarts 10 de setembre, ambdós dies inclosos, en horari de 09.00 h a 13.00 h a l’Escola Francesc Platón Sartí (Salvador Espriu, 3).

El nostre Casal d'Estiu és una proposta per facilitar la conciliació familiar i laboral, oferint un espai de lleure i educatiu per a infants de 4 a 14 anys. Les activitats estan desenvolupades a partir del centre d’interès, i estan adaptades als diferents grups d’edats dels infants del casal. També oferim servei de menjador i acollides de matí i tarda.

Podeu consultar la informació específica i la programació del Casal de Setembre fent clic aquí.

Material per al Casal que ha de portar cada nen/a:

• Cal portar esmorzar, roba i sabates esportives.
  • Recordeu que els nens i nenes han de portar cada dia una motxilla amb les següents peces: tovallola, xancles, pinta, banyador, protecció social, gorra i ampolla d’aigua.
  • Farem servir aquest material per refrescar-nos a dins del recinte de l’Escola Francesc Platón Sartí i si s’escau anirem algun dia a la piscina municipal.
  • Tot el material ha d’estar marcat amb el nom.

Contacte del Casal de Setembre i servei de menjador

Qualsevol incidència o informació relacionada amb el vostres infants del dia a dia en el Casal de Setembre i servei de menjador: si es troba bé o malament, si vindrà a una hora o una altra podeu contactar amb:

Telèfon de contacte: 692932698 (Coordinadora – Merche Forniels).

Consulteu el menú del menjador fent clic aquí.

Servei d'acollida casal

Per tot aquell qui vulgui fer ús del servei d’acollida i no s’hagi inscrit anteriorment podeu contactar directament amb:

Telèfon de contacte: 670226238 (Chus)

Telèfon de contacte: 667570308 (Jesica)

Esperem que tots els infants gaudeixin del Casal de Setembre!