DIMECRES, 13/11/2019 | 07:37 h

• Al setembre tornarem a gaudir de l'Abrera Sound volum II!
  • Continuem amb les activitats del Trenkestiu Outdoors!

• Continuem amb les activitats del Trenkestiu Outdoors!

Al setembre tornarem a gaudir de l’Abrera Sound volum II!

9/8/2019

Després de les vacances d’estiu necessitem començar la temporada amb bona música i bon ritme. Precisament això és el que ens tornarà a oferir ‘Remember The Time’ en la segona edició de l’Abrera Sound.

Si et va agradar la primera edició, o bé si no vas poder venir, vine a gaudir de l’Abrera Sound volum II a càrrec de ‘Remember the Time’ el proper dissabte 21 de setembre a partir de les 18.30 h al parc de l’Estació.

Comptarem amb un bon espai on podrem ballar a ritme de música electrònica i passar una bona vetllada amb els amics i amigues, o bé amb la família. A més, comptarem amb la col·laboració d’una food truck que servirà hamburgueses, frankfurts, patates, begudes, i molt més.

No t’ho pots perdre!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25