DIJOUS, 28/03/2024 | 22:58 h
  • DSC03479

Obert el termini de presentació de sol·licituds als centres educatius

13/3/2013

Ja s´ha obert el termini de presentació de sol·licituds en el marc del procés de preinscripció per al curs escolar 2013-2014 als centres públics d´educació infantil i primària d´Abrera, i per a l´Ensenyament Secundari Obligatori, és a dir, la ESO i l´institut.

Pel que fa a l´oferta de noves places establertes pel departament d´ensenyament de la Generalitat, de P3 hi ha 81 al col·legi Francesc Platón Sartí distribuïdes en tres línies; 54 a l´Ernest Lluch, amb dues línies; i a l´Escola Abrera hi ha una línia amb un total de 25 places. I en el cas de l´IES Voltrera, s´oferten un total de 120 places de primer d´ESO distrubuïdes en quatre grups.

Les sol·licituds de preinscripció per al proper curs escolar es podran presentar fins el 22 de març al centre educatiu sol·licitat en primer lloc o al departament d´ensenyament de la Generalitat. En portada d´aquesta mateixa pàgina web es pot descarregar el díptic informatiu sobre el procés de preinscripció i matrícula i també el full de sol·licitud.

Dilluns, 11 de març de 2013