DIMARTS, 17/09/2019 | 09:24 h

• Teclat ordinador web

Busquem un tècnic/a de Gestió de Projectes de Seguretat Ciutadana i Tecnologia

6/8/2019

Busques feina al nostre municipi? T'agradaria treballar al nostre consistori com a tècnic/a de Gestió de Projectes de Seguretat Ciutadana i Tecnologia? Des de l’Ajuntament d’Abrera iniciem a partir de demà dimecres 7 d'agost un nou procés de selecció. Poden participar-hi les persones amb titulació de grau en enginyeria informàtica o de telecomunicacions o d'enginyeria tècnica d'informàtica.

Les funcions bàsiques a realitzar són, entre d’altres, elaborar i impulsar el desenvolupament de projectes de modernització tecnològica i de millora de l'eficiència i eficàcia de l’estructura organitzativa de la corporació municipal i específicament de l’àmbit de la seguretat ciutadana.

Estudiar, analitzar i dissenyar sistemes de processos i circuits de funcionament intern per millorar i facilitar la gestió interna i externa.

Desenvolupar eines de gestió per al seguiment, l’avaluació i millora de la qualitat de l’activitat dels serveis interns i externs de la corporació municipal i específicament de l’àmbit de la seguretat ciutadana.

Impulsar i promoure l’ús de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació tant en els circuits organitzatius interns com en les noves formes d’atendre al ciutadà.

Assessorar al servei de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, proporcionant la informació sobre temes propis de l’àmbit, procurant un sentit global d’actuació i coherent amb les capacitats de l’organització i els seus recursos.

Analitzar i estudiar les necessitats tècniques de l’àmbit de la Seguretat Ciutadana i Protecció Civil i dels seus usuaris, dissenyant solucions de tipus tecnològic i col·laborant per la seva implementació.

Gestionar, supervisar i avaluar el funcionament dels diferents recursos tècnics que el servei de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil empra per la seva gestió interna i per a la correcta prestació de serveis públics.

Gestionar, supervisar i mantenir informat al responsable del servei, sobre incidències de recursos humans del cos de la Policia Local, fent d’enllaç entre el Servei de Gestió de les Persones i el cos de la Policia Local.

Anàlisis i disseny dels indicadors, segons el quadre de comandament del Servei de Seguretat, com a eines estratègiques facilitadores de la presa de decisions i del grau d’acompliment dels objectius establerts.

Els aspirants han de tenir el nivell de suficiència de català (C1, anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.

El termini de presentació d’ofertes s'iniciarà demà dimecres 7 d'agost i finalitzarà el proper dilluns 26 d'agost.

Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar la seva sol·licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimecres de 16.30h a 19.00h). El document de sol·licitud es facilitarà a les dependencies municipals i en aquesta pàgina web.

Trobareu tota la informació relacionada amb aquesta convocatòria a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública, fent clic aquí.