DIMARTS, 17/09/2019 | 08:44 h

• Bibliopiscina

La Biblioteca Josep Roca i Bros tanca per vacances d’estiu però ens continua amenitzant els dies d’estiu amb les lectures refrescants de la Bibliopiscina

6/8/2019

Des del dilluns 5 d’agost passat i fins al divendres 16 la Biblioteca Josep Roca i Bros es troba tancada per vacances, tot i que durant aquest mes d'agost funciona a la Piscina Municipal d’Estiu d’Abrera el servei de la Bibliopiscina.

Com cada any, es posa a l’abast de tots els usuaris i usuàries de la piscina d’estiu la possibilitat de fer ús del servei de préstec de premsa, revistes, còmics i contes infantils per gaudir de lectures refrescants dins el recinte de la Piscina Municipal d’Estiu través de la Bibliopiscina. Aquest servei té com a principal objectiu donar una visió de la lectura més relacionada amb el període estiuenc: per això les propostes són lectures molt amenes i fresques.

La Bibliopiscina d’Abrera està disponible de dilluns a divendres d’11 h a 13 h i de 17 h a 19 h i els requisits per poder gaudir del servei són lliurar el carnet de la piscina, el carnet de la biblioteca, el DNI o el carnet de conduir.

Val a dir que des del dilluns 5 d’agost passat la Biblioteca Josep Roca i Bros està tancada per vacances fins al divendres 16 d’agost inclòs. I a partir del dilluns 19 d’agost i fins a l’11 de setembre obrirà en l’horari d’estiu, és a dir, les tardes de dilluns a dijous de 16 h a 20.30 h i els matins de dijous i divendres de 10 h a 14 h.