DIUMENGE, 17/11/2019 | 22:06 h

• Ja esteu de vacances? Encara no? Participeu en el gran concurs fotogràfic de l'estiu a Instagram!

Últim dia per participar al gran concurs fotogràfic de l'estiu a Instagram!

30/9/2019

Si vols guanyar una fantàstica impressora fotogràfica portàtil Polaroid per poder imprimir les teves fotografies de les vacances d'estiu, a banda d'un lot complet de productes de marxandatge de Ràdio Abrera, no t'ho pensis! Tan sols has de seguir-nos al nostre perfil d'Instagram @abrerainfo i penjar un foto de les teves vacances amb el hastag #EstiuAbrera2019.

Avui dilluns 30 de setembre és el darrer dia per participar al "Concurs de l’Estiu, envia’ns la teva foto de l’estiu!". Els/les participants han de ser usuaris o usuàries registrats/des a la xarxa social Instagram amb un perfil públic, han de publicar almenys una fotografia de l’estiu de qualsevol indret del món, divertida i original amb el hastag #EstiuAbrera2019 i seguir el nostre perfil a la xarxa @abrerainfo.

Posteriorment a la data de finalització de presentació de fotografies participants al concurs, el jurat, integrat per diferents membres dels departaments de Patrimoni Cultural, Comunicació, Cultura i Joventut de l'Ajuntament d'Abrera, farà la seva deliberació i escollirà els guanyador/a del concurs de l'Estiu.

Els premis seràn una magnífica impressora fotogràfica portàtil Polaroid valorada en 130 € per poder imprimir les teves fotografies de les vacances, i un magnífic lot complet de productes de marxandatge de Ràdio Abrera. Molta sort a tothom!!!

Podeu consultar les bases legals del 'Concurs de l’Estiu, envia’ns la teva foto de l’estiu!' fent clic.

Connecta't

Per estar al dia, quan i des d’on vulguis, connecta’t! Amb l’objectiu que els veïns i veïnes d’Abrera estigueu al dia de tot allò que passa al nostre municipi, des de l’Ajuntament treballem per oferir-vos diferents canals de comunicació perquè tingueu a l’abast tota la informació del que passa a Abrera d’una manera àgil, còmoda i senzilla. Posem a la vostra disposició els perfils de les xarxes socials oficials del consistori: el Twitter @AbreraInforma i l'Instagram @abrerainfo. Segueix-nos!

Instagram del Casal de Joves

Si voleu saber de ben a prop totes les activitats dirigides a joves d’entre 12 i 35 anys, ja podeu seguir i donar “likes” al perfil @Casaldejovesabrera d'aquesta xarxa social. Seguiu-nos!

D'altra banda, us recordem que teniu a la vostra disposició els següents canals de comunicació de l'Ajuntament d'Abrera:

App “Connecta’t a Abrera!”

Consulteu les notícies, l’agenda d’activitats, informacions d’interès i rebeu les notificacions de l’Ajuntament al mòbil o tauleta. Només us heu de descarregar la nostra aplicació “Connecta’t a Abrera!” disponible de forma gratuïta a l’App Store (iOS) i a Google Play (Android).

Butlletí digital setmanal

Rebeu cada setmana les notícies i activitats del nostre Ajuntament al vostre correu electrònic. Trobareu el formulari d’inscripció a la portada d'aquesta web. Només cal que ens faciliteu el vostre nom i una adreça de correu electrònic.

Web municipal

Notícies, tràmits, serveis, ofertes d’ocupació... Tot el que necessiteu del nostre Ajuntament ho trobareu a només un sol clic en aquesta pàgina web.

Abrerainfo

Consulteu la informació municipal a la nostra revista, que rebreu a la bústia i trobareu als edificis de l’Ajuntament en format paper, i que també podeu consultar on-line fent clic aquí.

Ràdio Abrera

A través de Ràdio Abrera us oferim la informació més propera a través dels nostres Serveis Informatius. Podeu escoltar-nos en directe a través del 107.9 de l’FM, a Internet, a www.radioabrera.cat, i a través de la nostra aplicació per a mòbils i tauletes. Disponible de forma gratuïta a l’App Store (iOS) i a Google Play (Android). O bé “A la carta”, en qualsevol moment, a la nostra pàgina web i a l’app de Ràdio Abrera.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25