DIMARTS, 12/11/2019 | 08:49 h

• Les oficines d'Hisenda i Gestió Tributària d'Abrera tanquen per vacances

Les oficines d’Hisenda i Gestió Tributària d’Abrera tanquen per vacances d'estiu

2/8/2019

Les nostres oficines d’Hisenda i Gestió Tributària tanquen les seves portes per vacances d'estiu des del proper dilluns 5 al divendres 31 d’agost (ambdós inclosos) i tornarà a oferir els seus serveis habituals a partir del setembre.

L’Organisme de Gestió Tributària de l’unitat del Baix Llobregat Nord ens ha comunicat que degut al descens del nombre de contribuents que demanen atenció presencial durant les setmanes centrals de l’estiu a les oficines d’Hisenda i Gestió Tributària d’Abrera, aquestes romandran tancades des del dilluns 5 al divendres 30 d’agost.

Les oficines més properes a Abrera que resten obertes a l’agost són a Martorell, ubicada a l’edifici de l’Ajuntament al carrer Mur, 61 i a Esparreguera al carrer Barcelona, 19.

Els recordem que abans de demanar atenció presencial tenen a la seva disposició el web i el call center trucant al 93.472.91.80 o a través de la següent adreça de correu electrònic.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem disculpin les molèsties que aquesta decisió que ens han comunicat els pugui ocasionar.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25