DIMARTS, 17/09/2019 | 09:08 h

Ja tenim els guanyadors del concurs Fes Clic a la Festa Major d'Abrera 2019!

31/7/2019

@zubikaris ha guanyat el concurs Fes Clic a la Festa Major 2019 que hem organitzat, un any més, des de l'Ajuntament d’Abrera. Enhorabona! Per tercer any consecutiu, hem realitzat el concurs a través de la xarxa social Instagram amb el hashtag #fmabrera19.

El primer premi d'enguany, de 180 € ha estat per a la fotografia feta per @zubikaris amb el seu compte d’instagram. El segon premi s’ha atorgat a @subi58 amb una dotació de 120€, i el tercer, de 70€ per a @marmara1984. El jurat del concurs ha estat format per representants de l'Agrupació Folclòrica d'Abrera i l'Associació de Veïns de Can Morral i personal del Departament de Cultura i Comunicació de l'Ajuntament. Moltes gràcies a les associacions abrerenques per la col·laboració!

Enguany s'han publicat més de 40 fotos a la xarxa social d’instagram amb el hashtag #fmabrera19. L’objectiu del concurs era retratar l’ambient festiu i les principals activitats que es realitzen durant les festivitats de Sant Pere a Abrera, com els correfocs, la cercavila, les havaneres o els focs artificials.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem als guanyadors del concurs i agraïm la participació de tots i totes els/les participants en aquesta edició del Fes Click a la Festa Major 2019!

Ens 'fotografiem' l'any vinent!