DIUMENGE, 17/11/2019 | 20:38 h

• Calendari d'Andròmines
  • Detectem abocaments de residus a diferents llocs del nostre municipi

• Detectem abocaments de residus a diferents llocs del nostre municipi

Servei de recollida de mobles vells i andròmines

16/7/2019

Si et vols desfer d'un moble vell, no el deixis al carrer! Recordem que des de l'Ajuntament d'Abrera realitzem la recollida d'andròmines (mobles i trastos vells) el segon i últim dijous de cada mes. A primera hora del matí deixeu les andròmines davant de casa vostra (o al costat dels contenidors d'escombraries) sense obstaculitzar el pas i l’empresa de recollida passarà a recollir-les.

Fora d’aquests dies sempre podeu portar les andròmines a la Deixalleria Municipal, ubicada al carrer de Sant Ermengol, 15, al Polígon Industrial Sant Ermengol. La deixalleria permet fer una recollida selectiva de residus per la seva posterior valorització, tractament i recuperació, d’aquelles fraccions de residus municipals per a les quals no hi ha un sistema de recollida domiciliària o uns contenidors específics al carrer.

Des de l'Ajuntament fem una crida al civisme per tal d’evitar l'abocament d'andròmines i residus per mantenir un entorn net i agradable per a tothom, respectuós amb el medi ambient.

Les darreres setmanes hem treballat en la neteja de diferents abocaments de residus que han tingut lloc al barri de Can Vilalba, al carrer Andalusia cantonada amb el carrer Castell de Voltrera; al parc del carrer Nou i al Torrent Gran, al nucli urbà; al parc del carrer Pintor Rivera, al barri de Les Carpes. També hem retirat diversos matalassos que s'havien abocat a Can Moragues i runes abandonades als polígons industrials Sant Ermengol i Barcelonès.

A Abrera cuidem del medi ambient i del nostre entorn!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25