DILLUNS, 14/10/2019 | 12:49 h

• Gaudim de l'espectacle 'De veu en veu' amb Les Mireies

• Gaudim de l'espectacle 'De veu en veu' amb Les Mireies
  • Aquest divendres podrem gaudir de l'acció escènica 'De veu en veu' a càrrec de Les Mireies

Gaudim de l’espectacle sobre la diversitat de vivències sexo-afectives ‘De veu en veu’ amb Les Mireies

15/7/2019

El divendres 12 de juliol passat a les 19.30 h a la plaça de Rafael Casanova vam organitzar l’espectacle escènic ‘De veu en veu’ a càrrec de Les Mireies. A Abrera som lliures d’estimar independentment de l'ètnia, creença religiosa o orientació sexual.

La peça escènica ‘De veu en veu’, que es va desenvolupar el divendres 12 de juliol a partir de les 19.30 h a la plaça de Rafael Casanova, neix de la necessitat de fer còmplices a totes i tots els assistens de les més de 3.500 veus anònimes que la companyia de Les Mireies va recollir anteriorment en les seves accions performatives al carrer com ‘Donar veu... al desig’ i ‘Desig per (z)ones’ que s'han desenvolupat en els darrers 4 anys.

En acabar, es va realitzar un debat entre la vintena de persones assistents conduït per la tècnica d'Igualtat del nostre consistori, Esther Reales, en qué va poder participar gent de diverses edats, identitats de gènere i d'orientació sexual que ens ha permés compartir mirades enriquidores de forma intergeneracional i plural.

Es va parlar així des de les diferents experiències i punts de vista abordant temes com els prejudicis, la intolerància i les desigualtats, però també el·laborant un discurs encoratjador per treballar des de l'educació i el nostre entorn més proper per transformar la realitat en la que vivim i com ens relacionem.

El diàleg que van establir les dues actrius a l’espectacle ‘De veu en veu’ es van entrellaçar amb les veus que han escrit a l’espai públic i que giren entorn la diversitat de vivències sexo-afectives. L'acció escènica teixeix les veus amb elements visuals, espacials, musicals i corporals. El públic assistent es va quedar bocabadat amb la invitació a l’escolta, a la reflexió, així com a la presa de consciència de la diversitat d’experiències sexo-afectives.

Des de l'Ajuntament d'Abrera valorem molt positivament aquest tipus d'iniciatives per tal de continuar treballant en aquest àmbit i crear sinèrgies entre els veïns i veïnes d'Abrera, associacions i el servei d'Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+.

A Abrera som lliures d’estimar!