DISSABTE, 07/12/2019 | 08:03 h

• Activitats de final de curs de l'Institut Voltrera d'Abrera

• Activitats de final de curs de l'Institut Voltrera d'Abrera

Èxit de les activitats organitzades per l'AMPA de l'Institut Voltrera al final del curs

12/7/2019

Des de l'AMPA de l'Institut Voltrera d'Abrera es van programar tot un seguit d'activitats en el marc del final de curs adreçades a tots i totes els i les alumnes que van aprovar totes les assignatures i que no havien de preparar les recuperacions. Les activitats es van realitzar del dilluns 17 al divendres 21 de juny i des de l'Ajuntament d'Abrera varem donat suport a la iniciativa.

Celebrem el fi de curs amb diferents activitats adreçades als i les nostres alumnes de l'Institut Voltrera d'Abrera. Les diverses activitats han tingut un alt nivell de participació. De 600 alumnes que té aproximadament l’IES Voltrera, van participar 140 alumnes, és a dir, un 22% dels alumnes.  D’aquests 140, 100 eren de 1r i 2n i 40 de 3r i 4rt d’ESO. Hi havia més de 50 alumnes inscrits per taller, molts més dels que estaven previstos, i finalment es va decidir organitzar-los en dues sessions de cadascún d'ells.

Les activitats que han anat a càrrec de l'empresa Eventos Lollipops són les següents:

• El dilluns 17 de juny vam organitzar un Taller de Break Dance amb 4 hores de masterclass a càrrec de Bboy Zampa. Vam organitzar els i les joves en dues sessions repartides i repartits en dos horaris: per les noies i nois de 1r i 2n d'ESO en horari de 10.15 h a 12.15 h i una segona pels alumnes de 3r i 4rt d'ESO de 12.30 h a 14.30 h.
  • El Taller de Curtmetratge a càrrec d'Àngel Soler on també vam comptar, també el dilluns 17 de juliol, amb dues sessions: de 1r i 2n d'ESO de 10.15 h a 12.15 h i per les i els joves de 3r i 4rt d'ESO el dilluns de 12.30 h a 14.30 h.
  • D'altra banda, el dimarts 18 de juny des de l'AMPA de l'Institut Voltrera es va realitzar un Taller d'Art a càrrec de Vitruvio Academia Arte i els i les alumnes es van organitzar en dos grups: el primer grup de 1r i 2n d'ESO de 10.15 h a 12.15 h i el segon de 3r i 4rt ESO de 12.30 h a 14.30 h.
  • Dimecres vam continuar gaudint de les activitats de final de curs amb un Taller de Graffiti a càrrec de Doble A Art el dimecres 19 de juny. La primera sessió adreçada als i les alumnes de 1r i 2n ESO es va organitzar de 10.15 h a 12.15 h i la segona sessió pels alumnes de 3r i 4rt ESO de 12.30 h a 14.30 h.
  • També es va realitzar un Taller de DJ de 4 hores a càrrec de DJ Soler, el dijous 20 de juny, també amb dos grups: el primer pels joves de 1r i 2n d'ESO de 10.15 h a 12.15 h i el segon pels nois i noies de 3r i 4rt d'ESO de 12.30 h a 14.30 h.
  • I per finalitzar la setmana d'activitats per celebrar el fi de curs del nostre Institut el divendres 21 de juny es va muntar el Gran Joc de Trivial, també amb 4 hores de joc amb dues sessions: la primera pels joves de 1r i 2n d'ESO de 10.15 h a 12.15 h i la segona pels joves de 3r i 4rt d'ESO de 12.30 h a 14.30 h.

A banda, tots els dies de la setmana els i les alumnes van poder gaudir de la Piscina Municipal d'Estiu en diferents horaris:

- El grup de 1r i 2n ESO de dilluns a divendres de 12.30 h a 14.30 h.

- El grup de 3r i 4rt ESO de dilluns a divendres de 10.15 h a 12.15 h.

Des de l'Ajuntament d'Abrera valorem molt positivament aquesta iniciativa impulsada per l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes de l'INS Voltrera per celebrar el fi de curs. De cara al curs vinent, volem repetir la programació i augmentar l’oferta dels tallers!

Bon estiu a totes i tots els i les nostres estudiants!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25