DIVENDRES, 29/03/2024 | 06:00 h

Recuperem la memòria dels safareigs públics del carrer de la Font amb la xerrada “Memòries líquides”

3/7/2019

El pròxim dissabte 6 de juliol a les 19 h als safareigs públics del carrer de la Font d’Abrera es farà la xerrada dinamitzada “Memòries líquides: veus dels safareigs”, a càrrec de Rosa Vendrell Miret.

L’activitat “Memòries líquides: veus dels safareigs” tindrà lloc el dissabte 6 de juliol i s’iniciarà a les 19 h en un dels llocs més interessants del nucli antic d’Abrera, els safareigs, on Rosa Vendrell iniciarà la seva intervenció cultural acostant als visitants i espectadors vivències íntimes, curiositats, tabús, jocs i rutines entorn dels antics safareigs públics del carrer de la Font.

Després d’aquest inici, el públic assistent i la Rosa Vendrell ens dirigirem a l’Hotel d’Entitats (plaça de les Escoles Velles) per tal de continuar la xerrada i recuperar la memòria d’aquest lloc.

Des de l’organització d’aquesta activitat convidem als interessats a portar roba, coves, fustes de picar, sabó artesanal i altres elements associats a la neteja en aquest element patrimonial.

L’objectiu d’aquesta xerrada és apropar el patrimoni arquitectònic i popular als nostres veïns i veïnes alhora que tothom pugui gaudir d’una tarda entretinguda, cultural i de descoberta del nostre patrimoni i la nostra història.

No hi falteu!