DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:48 h

Comencem les activitats de l'Escola Esportiva d'Estiu amb moltes activitats lúdic-esportives programades!

2/7/2019

L'Escola Esportiva d'Estiu torna a posar en marxa aquesta setmana amb activitats esportives i lúdiques per tal que els i les nostres infants gaudeixin d'un estiu entretingut i saludable! T'expliquem el detall de totes les activitats que es realitzen a l'Escola Esportiva d'Estiu d'Abrera!

El dilluns 1 de juliol passat es van engegar les activitats d'estiu de l'Escola Esportiva d'Estiu d'Abrera. Enguany, oferim activitats recreatives que es fan tan dins de l'aigua, a la Piscina Municipal d'Estiu i al Centre Aquàtic Municipal; com fóra de l'aigua, al Pavelló Poliesportiu Municipal, a l'Escola Ernest Lluch, a l'Escola Josefina Ibáñez, al Gimnàs Municipal, als parcs, parcs infantils i altres indrets a l'aire lliure de la nostra vila.

D'altra banda, com ja ve essent habitual, des de l'Escola Esportiva d'Estiu organitzem diferents sortides, per tal de donar a conèixer als nostres nens i nenes altres municipis i instal·lacions. Les sortides que s'han planificat aquest any són les següents:

• Granja Escola Can Pidelaserra (Castellbisbal)
  • Coves del Salnitre (Collbató)
  • Castell de Gelida (Gelida)
  • Centre de Restauració i Interpretació Paleontològica (Hostalets de Pierola)
  • Activitats a la platja (Vilanova i La Geltrú)
  • Parc ciclista (Sant Joan Despí)
  • Skatting, patinatge sobre gel (Barcelona)
  • Activitats d'aventura (Collbató)
  • Casa de Colònies "El Pinar" (Canyelles)
  • Parc d'atraccions Sportcenter Land (Terrassa)
  • Illa Fantasia (Vilassar de Dalt)

Gaudim de l'estiu més actiu a Abrera!