DIJOUS, 28/03/2024 | 10:14 h

Vine a remullar-te amb nosaltres a l’espectacle musicoaquàtic que hem preparat per a aquest divendres!

2/7/2019

Des de l’Ajuntament d’Abrera seguim amb activitats infantils durant el mes de juliol. Una d’aquestes activitats ens servirà per combatre la calor d’aquests dies amb una remullada pels infants i les seves famílies.

Per passar un estiu ben fresc i divertit no hi ha res millor que una bona remullada.  Per això us convidem a totes i tots a participar en l’espectacle musicoaquàtic Bassal Rock a càrrec del grup Ambäukatunàbia el proper divendres 5 de juliol a les 18.00 h a la plaça de Pau Casals.

Aquest espectacle uneix l'animació musical en directe amb un seguit de recursos aquàtics que està dirigit als i les infants i les seves famílies.

Recomanem que porteu roba de bany. L’activitat és gratuïta.

Us hi esperem per passar-ho d’allò més bé!