DILLUNS, 18/11/2019 | 05:38 h

• Iniciem les obres de remodelació i millora de l'Oficina d'Atenció Ciutadana d'Abrera (OAC)
  • Oficina d'Atenció Ciutadana

Nou horari d'estiu de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera

1/7/2019

Amb l'arribada del mes de juliol, des d'aquesta setmana posem en marxa l'horari d'estiu a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera (OAC). A continuació us donem tota la informació!

Durant els mesos de juliol i agost l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament d'Abrera canvia el seu horari d'atenció als veïns i veïnes d'Abrera. En concret, l'oficina obrirà en horari de matí de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i les tardes de dimecres de 16.30 h a 19 h.

Des d'aquesta setmana ja s'ha implementat aquest horari d'estiu que restarà operatiu fins al proper mes de setembre.

Abrera, amb tú i per a tú!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25