DIJOUS, 28/03/2024 | 16:23 h

Engeguem el Casal d’Estiu 2019 d'Abrera amb més de dos centenars d'infants inscrits

1/7/2019

El nostre Casal d’Estiu és un espai de vacances i de trencament de la rutina diària dels infants al llarg del curs. Les activitats estan desenvolupades a partir del centre d’interès, i estan adaptades als diferents grups d’edats dels infants del casal.

El passat dimecres 12 de juny, a les 18.00 h a la Casa de Cultura, va tenir lloc la presentació del Casal d’Estiu Municipal 2019, al qual hi ha inscrits 263 infants nascuts i nascudes entre l’any 2004 i l’any 2015 i que iniciem avui 1 de juliol i estarà actiu fins al 26 de juliol a l’Escola Francesc Platón i Sartí.

Tal com vam informar les famílies assistents a l’acte de presentació, la informació específica de l’activitat la podeu consultar en els següents enllaços:

Per més informació podeu contactar directament amb:

• Telèfon de contacte: 692195939 (Merche)

Servei d'acollida del Casal d’Estiu

Per tothom qui vulgui fer ús del servei d'acollida de forma esporàdica, haurà d'avisar prèviament. Si pot ser el dia anterior millor, si no el mateix dia abans de les 13 h.
Recordeu que per fer ús d'aquest servei de forma esporàdica, es pagarà  en mà a l'hora de deixar o recollir a l’infant.

Per a més informació podeu contactar directament amb:

• Telèfon de contacte: 670226238 (Chus)
  • Telèfon de contacte: 667570308 (Jessica)

Servei de menjador

Per parlar amb la persona responsable del Servei de Menjador s’haurà de venir al centre a les 9 h del matí, o bé via telefònica. L’horari d’atenció telefònica serà de 8 h a 17 h.

• Telèfon de contacte: 622088060 (Emília Molina)

Podeu consultar el menú del menjador del mes de juliol fent clic aquí

Esperem que tots els infants gaudeixin del Casal.

Bon Estiu!