DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:47 h

Abrera acosta la música en viu a la població

18/2/2013

Els concerts i audicions de l´Escola de Música d´Abrera amplien el seu radi d´acció i es traslladen també a les poblacions de Navàs i Sant Guim de Freixenet. L´Escola de Música d´Abrera, juntament amb les d´aquestes dues poblacions, organitzen el Cicle de Concerts de la Catalunya Interior que fomenta l´audició de música en viu entre l´alumnat i la població en general mitjançant concerts d´estils diversos però amb un enfocament essencialment pedagògic.

El primer concert, del grup de cambra Guillemí Piano Trio, del passat mes de gener, van obtenir una bona resposta de públic abrerenc i satisfacció pels aficionats a la música. El proper, a càrrec de Sailors, música de Taverna, tindrà lloc aquest dissabte 23 de febrer a les 19h. a l´Auditori del Centre Polivalent. L´entrada és gratuïta.

El cicle consta de 7 concerts formats per músics vinculats a les tres escoles organitzadores i es farà a aquestes tres poblacions participants.

La proposta d´enguany recull músiques molt diverses que van des de la música antiga, barroca, clàssica, romàntica, popular i moderna que s´escoltarà a càrrec de Sailors, Quartet Altimira, Nakki i Quartet Tres Vents, entre d´altres.

Primera actuació del cicle, a l´Auditori del Centre Polivalent

Dilluns, 18 de febrer de 2013