DIJOUS, 17/10/2019 | 17:40 h

• Bus d'Abrera

Vius als barris? T’apropem a la Festa Major amb bus

25/6/2019

Amb el lema “T’apropem a la Festa Major” per segon any consecutiu des de l'Ajuntament d'Abrera posem en marxa durant la Festa Major del divendres 28 al diumenge 30 de juny, un servei de bus que comunicarà els barris amb el nucli urbà.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és apropar els abrerencs i abrerenques a totes les activitats programades en el marc de la Festa Major d’enguany.

Per utilitzar aquest servei només caldrà adquirir una polsera en el moment de pujar al bus, que tindrà el cost d’1 euro, i que permetrà utilitzar el servei de bus durant tota la Festa Major de forma il·limitada.  Serà un recorregut circular que funcionarà des de les sis de la tarda fins a dos quarts de set de la matinada divendres i dissabte, i fins dos quarts de tres diumenge, aproximadament.

En total hi ha 9 parades: Les Carpes (Casa Pedro), Can Torres (BV-1202 carretera de Can Torres), Santa Maria de Vilalba (Bar del Suro), Can Vilalba (Casal Social), Sant Miquel (rotonda), nucli urbà (davant del restaurant Can Martinet), Ca n’Amat (Avinguda d'Abrera), Ca n’Amat (carrer Aneto) i al nucli urbà (avinguda de la Generalitat amb cantonada del carrer de Rubí).

Us recordem que aquests horaris són orientatius, depenent del trànsit i del volum de passatgers.

Podeu consultar les parades fent clic aquí!