DIMECRES, 17/07/2019 | 10:33 h

• Festa Major Abrera 2018 (150).jpg

Festa Major d’Abrera 2019: descobreix les primeres activitats programades per avui dimarts 25 de juny

25/6/2019

La darrera setmana del mes de juny arriba la Festa Major d’Abrera amb tot tipus d’activitats amb la família com a protagonista i amb esdeveniments per a totes les edats. Amb la necessària col·laboració, il·lusió i empenta de les nostres associacions, des de l’Ajuntament d’Abrera hem preparat un programa amb més de 70 activitats i totes gratuïtes! Les primeres comencen avui dimarts 25 de juny!

D’onze a una es farà un taller inclusiu d’estimulació mitjançant el cos i el moviment a la Casa de Cultura, amb la participació especial dels membres del TOCC d’Esparreguera. Es tracta d’una activitat pensada per a la inclusió de les persones amb diversitat funcional a partir de 7 anys i les inscripcions s’han de fer al correu electrònic auxiliarprojectes@ajuntamentabrera.cat

De dos quarts de sis a dos quarts de nou es farà un taller infantil de capgrossos a l’Hotel d’Entitata a càrrec de l’Associació Blanc de Guix organitzat per l’Associació Cultural i Folklòrica d’Abrera.

A les set de la tarda començaran les finals del 31è Campionat de frontó per parelles als frontons municipals. Primer s’enfrontaran les parelles Alonso/Rey i Jiménez/Gràcia pel tercer i quart lloc, i a les vuit començarà la gran final a la que la parella González/Martínez jugarà contra Martínez/Cuesta. En finalitzar es farà el lliurament de premis.

També a les set de la tarda tindrà lloc una de les novetats que presenta enguany la Colla de Diables Bram de Foc d’Abrera: un cercavila de timbals que farà el següent recorregut: c. del Rebato, ps. de l’Estació, c. d’ Antonio Machado i acabarà al parc de Can Morral.

Avanç de les activitats programades pel dimecres 26 de juny

A dos quarts de set a la plaça de Pau Casals es farà una masterclass d’afrobeatz amb animacions, ritmes africans moderns per a totes les edats a càrrec de Fatu i les seves ballarines.

Més informació als canals de comunicació de l’Ajuntament

A través dels nostres canals de comunicació podreu estar al dia de tot allò relacionat amb la Festa Major d’Abrera: al web municipal www.ajuntamentabrera.cat, a l’aplicació gratuïta “Connecta’t a Abrera”, a través de tota la programació de Ràdio Abrera al 107.9 de l’FM, a www.radioabrera.cat i a l’app. I segueix-nos a les xarxes socials del Departament de Comunicació: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo.

Totes i tots fem possible la Festa Major d’Abrera!

Consulta el programa d’activitats fent clic aquí.