DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:34 h

Gaudim de la darrera activitat de Ioga del Casal d'Avis amb una jornada a l'aire lliure

20/6/2019

Enguany des del nostre Casal d'Avis s'ha ofert l'activitat de Ioga que ha tingut una gran acollida per part dels veïns i veïnes grans del municipi. S'han pogut relaxar i deixar la ment en blanc durant diferents sessions que s'han realitzat al mateix equipament municipal.

El dimarts 18 de juny passat es va dur a terme la darrera sessió de l'activitat de Ioga per a la gent gran d'Abrera amb una jornada a l'aire lliure, concretament al parc de l'Estació i van acabar amb un esmorzar sobre la gespa.

A les diferents sessions de Ioga organitzades pel Centre Shanti d'Abrera, centre especialitzat en Ioga i Pilates i la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, hi han assistit una gran afluència de veïns i veïnes que han pogut relaxar-se en un ambient distens i amigable. La darrera d'aquestes sessions ha permès als i les assistents gaudir d'un magnífic matí a l'aire lliure i en companyonia al nostre parc de l'Estació.

Abrera amb la seva Gent Gran!