DIJOUS, 18/04/2024 | 10:08 h

El Club Atletisme Abrera participa en la prova de muntanya 'Garmin Team Trail'

19/6/2019

Celebrem amb el nostre Club Atletisme Abrera la seva participació en equip en la 'Garmin Team Trail', una prova de muntanya que ha tingut lloc el cap de setmana passat amb sortida des de Castellar de N’Hug i fins a Sant Cugat.

El cap de setmana del 15 i 16 de juny passat es va disputar la prova de muntanya la 'Garmin Team Trail'. Es pot participar en modalitat solo, o per equips de 2, 4, 6 o 8 corredors i que travessa la província de Barcelona de nord a sud des de Castellar de N'Hug fins Sant Cugat del Vallès amb un total de 200km amb etapes de 20 km a 30 km.

La cursa es va iniciar el dissabte 15 al matí i es va tancar el diumenge 16 de juny passat. El nostre club d’atletisme va participar en la modalitat de 8 corredors. Com a resultat d’aquesta prova l’equip abrerenc es va classificar en 13a posició amb un temps de 26 hores i 48 minuts.

Des del Club Atletisme d’Abrera valoren molt positivament la participació en la 'Garmin Team Trail' i afirmen que “va ser una experiència única de equip, ja que ens recolzàvem de etapa a etapa”. A més volen destacar el paper del corredor i membre del club David Martínez Aguilar ja que “va ser el precursor de que ens inscrivíssim a la cursa i que setmanes enrere va córrer la prova Zegama-Aizcorri al País Basc en el Kilòmetre Vertical”.

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem felicitar els nostres corredors per la seva marca aconseguida en aquesta prova de muntanya i els encoratgem a continuar treballant per assolir nous reptes.

Abrera corre amb vosaltres!