DIVENDRES, 29/03/2024 | 06:48 h

La Vinya Gimnàstic Club d’Abrera celebra el festival de final de temporada

18/6/2019

El dissabte 15 de juny passat va tenir lloc al Pavelló Esportiu Municipal el festival de final de temporada de La Vinya Gimnàstic Club d’Abrera. Vam poder gaudir d’exhibicions, bon ritme i companyonia!

El nostre club de gimnàstica artística La Vinya Gimnàstic Club va celebrar el dissabte 15 de juny passat al Pavelló Esportiu Municipal el festival de final de temporada. Des de l'organització del club han destacat la "gran afluència d'assistents a aquesta gran festa de la gimnàstica", que les encoratja a continuar treballant i formant a les joves gimnastes d'Abrera.

Les integrants del grup van poder gaudir de la companyia dels seus familiars i amics en una exhibició del seu treball inspirada en Hawaii.

Des de l'Ajuntament d'Abrera animem a les nostres gimnastes a continuar treballant i les recolzem en la seva carrera esportiva!