DISSABTE, 20/04/2024 | 00:24 h

Tanquem el cicle de microteatre 'Glops' al barri del Rebato amb un gran increment de públic

17/6/2019

El passat dissabte 15 de juny per la tarda es va dur a terme la darrera de les sessions del cicle de teatre breu de primavera "Glops: píndoles escèniques", organitzat per l'Ajuntament d'Abrera.

El creixement exponencial del públic a cadascuna de les sessions i la diversitat d’edats, que també comptava amb un grup de joves abrerencs i abrerenques, demostra que el cicle ha funcionat i que el format contribueix a apropar les arts escèniques als barris del municipi, amb una varietat de propostes i gèneres que enriqueixen la programació.

El lloc proposat com a punt de trobada per al públic d'aquest dissabte va ser el Centre Polivalent. En aquest punt es van vendre les entrades i es van organitzar els dos grups d’espectadors i espectadores, que van anar a veure les petites obres de teatre en diferents llocs del barri del Rebato.

Els espais van ser, en aquesta ocasió, l’Auditori del Centre Polivalent (amb la sorprenent peça d’esgrima teatral “Duel”), el pati de Can Garrigosa (amb la tendra peça “Homenatge”) i la llar d’infants Quitxalla (amb la divertida comèdia“Dúermete niño”).

Des de l’Ajuntament agraïm la col·laboració especial de la família Sucarrats de Can Garrigosa i de la llar d’infants Quitxalla per a cedir aquests dos espais privats per a desenvolupar-hi les sessions de teatre breu i valorem molt positivament la qualitat de les obres presentades.

La bona acollida per part del públic i el potencial del format de ben segur que determinaran la programació de noves sessions de Glops en el futur. Aquesta activitat comptava amb la col·laboració de Programa.cat, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.