DIVENDRES, 19/04/2024 | 10:03 h

Els i les infants de les escoles bressol d’Abrera han visitat la comissaria de la Policia Local amb l’activitat 'Policia Amiga'

6/6/2019

Un total de 94 infants, de l’Escola Bressol Municipal Món Petit, de la Llar d’infants Quitxalla i del Centre de Suport Familiar El Cangur d’Abrera han visitat aquest matí la nostra comissaria de la Policia Local per tal de conèixer l’activitat que s’hi realitza des del cos de policia.

Des del Servei d’Educació de l’Ajuntament d’Abrera, conjuntament amb el Servei de Seguretat Ciutadana, hem organitzat aquesta activitat que consisteix en apropar la Policia Local d’Abrera als infants de 2 i 3 anys per tal de poder establir una relació de confiança i proximitat.

Des de primera hora un autocar ha recollit a tots els i les infants per portar-los a la comissaria. Allà, els i les policies els han ensenyat les seves dependències i també han pogut pujar als seus vehicles, fer sonar la sirena o posar-se les seves gorres, entre d’altres. També han fet una activitat en petit grup en la que se’ls ha ensenyat a moure’s per la via pública.

En aquesta activitat també s’aprofita per tal que els i les infants dels diferents centres d’educació infantil del nostre municipi es trobin i comparteixin una mateixa activitat.