DILLUNS, 24/06/2019 | 11:00 h

Ariadna Vilanova és la guanyadora del 23 Concurs de Cartells de Festa Major

5/6/2019

L'alcalde en funcions, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura en funcions, Francisco Sánchez, van entregar el dimarts 4 de juny a la tarda el premi del Concurs de Cartells de la Festa Major 2019, dotat amb 600 €. L'Ariadna Vilanova Solias, veïna d'Abrera que actualment resideix a Barcelona, és la guanyadora. Moltes felicitats!

L'acte d'entrega del premi va tenir lloc a la sala de plens de l'Ajuntament. La guanyadora, l'alcalde i el regidor van comentar el cartell de la Festa Major d'Abrera, que se celebrarà el divendres 28, el dissabte 29 i el diumenge 30 de juny.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem tots els participants i els animem a participar l’any vinent!