DIVENDRES, 15/11/2019 | 11:43 h

• Nou curs de ‘Coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic’ dins el mòdul C del Certificat d’Acollida de la Generalitat

Curs de coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic

3/6/2019

El proper divendres 7 de juny s'enceta a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) el curs ‘Coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic’. Aquesta acció formativa es troba dins el mòdul C del Certificat d’Acollida de la Generalitat i està dirigit a totes les persones d'origen immigrant, empadronades a Abrera, amb necessitats d'acomodació a la societat d'acollida.

Les persones interessades poden inscriure’s a través de l’adreça de correu electrònic fent clic aquí o al telèfon 93 685 24 00 extensió 634.

La formació es realitzarà els dies 7, 11, 12, 14 i 18 de juny en horari de 09.15 h a 12.15 h a la Casa de Cultura i anirà a càrrec del tècnic de polítiques migratòries del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Breogán Valcárcel.

Aquesta activitat és fruit del treball realitzat al municipi des del punt d’atenció a les persones immigrades que té el Consell Comarcal del Baix Llobregat a Abrera, al Servei d’Acció Social de l’Ajuntament d’Abrera (carrer Major, 3).

Els assistents al curs obtindran un diploma oficial vàlid pel Certificat d’acollida de la Generalitat de Catalunya.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25