DILLUNS, 24/06/2019 | 11:45 h

• tall aigua aixeta

Avís de tall d'aigua

4/6/2019

Des del Servei Municipal d'Aigües d'Abrera comuniquem que dimecres 5 de juny, a partir de les 10h, es tallarà el subministrament d'aigua a alguns carrers del nucli antic d'Abrera amb motiu d'uns treballs de millora a la xarxa d'abastament d'aigua.

Els carrers afectats per aquest tall d'aigua són el següents:

• Passatge de les EScoles
  • Carrer Major
  • Carrer de Sant Pere
  • Carrer de la Font
  • Carrer Mig
  • Carrer de Migdia
  • Plaça de la Creu
  • Carrer Nou (núm. 1, 3, 5, 7, 9, 13, 15, 17, 21, 23, 25)

Des del Servei Municipal d'Aigües es treballarà per restablir el servei d'aigua el més aviat possible.

Es prega als veïns i veïnes afectats que disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo