DILLUNS, 24/06/2019 | 11:47 h

• Tall d'aigua

Avís de tall d'aigua pel proper dilluns 27 de maig a les 10 h

22/5/2019

Des del Servei Municipal d'Aigües d'Abrera es comunica que el proper dilluns 27 de maig com a conseqüència d'una avaria en la xarxa d'abastament a les 10h es tallarà el subministrament d'aigua en alguns carrers del barri de Ca n'Amat.

Els carrers afectats per aquest tall d'aigua són el següents:

• Ronda Sant Jordi
  • Carrer Puigmal
  • Carrer Ter
  • Carrer Segre
  • Carrer Valira
  • Carrer Núria
  • Carrer Besos

Des del Servei Municipal d'Aigües es treballarà per restablir el servei d'aigua el més aviat possible.

Es prega als veïns i veïnes afectats que disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo