DIVENDRES, 19/04/2024 | 12:42 h

El festival solidari de la Fundació Arc de Sant Martí recapta 13.800€ pel nou complex d’habitatges

16/5/2019

El divendres 10 de maig, 436 persones van assistir al teatre del Progrés de Martorell al 24è Festival de l’Arc de Sant Martí, dedicat al musical Grease. L’esdeveniment solidari va recaptar 13.800 euros pel nou complex d’habitatges que s’està construïnt al municipi veí per usuaris i usuàries de la fundació.

L’espectacle va comptar amb l’actuació de més de 40 artistes de la fundació. El públic va gaudir d’un gran espectacle de música i ball, però sobretot d’un gran espectacle de superació. L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Serveis Socials, Maite Novell, van assistir a l’esdeveniment, que va incloure també una tómbola solidària.

L’edifici disposarà d’una superfície de 2.000 metres quadrats i tindrà capacitat per atendre a un total de 48 persones, repartides en 20 habitatges de diferents modalitats: 4 de quatre habitacions individuals, 8 de dues habitacions individuals i 8 d’habitacions dobles, amb el corresponent bany i cuina, sala d’estar i terrassa. El nou complex d’habitatges vol posar en relleu el dret de les persones amb diversitat funcional a independitzar-se del seu nucli familiar com la resta de persones adultes.