DILLUNS, 24/06/2019 | 19:32 h

• Gala solidària 'Sueña'

• Gala solidària 'Sueña'

La gala solidària ‘Sueña’ recapta fons per a l’estudi de la colitis ulcerosa

14/5/2019

L’Auditori del Centre Polivalent va acollir, el dissabte 5 de maig a la tarda, la gala solidària ‘Sueña’ a càrrec de vuit cantants que han participat en el programa de televisió La Voz Kids. L’Associació educativa La Trampolina, de Martorell i Castellví de Rosanes, i la bloguera i influencer de moda, El Mundo de Paula, van organitzar l’esdeveniment amb la col•laboració de l’Ajuntament d’Abrera.

El festival benèfic va recaptar diners per l’estudi de la colitis ulcerosa, una malaltia rara que afecta la Daniela, de 10 anys, que va participar com a Petruska en el programa de televisió, Got Talent 2018. La Daniela va presentar l’acta amb el Lukas i l’Aina, de Masterchef Junior.

L’alcalde, Jesús Naharro, va donar la benvinguda als participants i assistents a la gala i va felicitar els joves artistes per la iniciativa. El festival va comptar amb les actuacions de Melani, guanyadora de La Voz Kids 4, Georgina Safont, Irene Colmenero, Ariadna Vieyra, CarolinaAna, Víctor Embalo i la Sofía Muñoz, veïna de Martorell. La regidora d'Infància, Montse Navarro, i el regidor de Cultura, Francisco Sánchez també van felicitar els joves.

Els fons recaptats en aquest esdeveniment, i d’altres que realitzaran fins a finals d’any, s’entregaran a l’Hospital Sant Joan de Déu d’Esplugues de Llobregat per a l’estudi de la colitis ulcerosa. El festival també va comptar amb la col·laboració d’Universal Music Group, Hotel Ciutat Martorell i La Bústia.