DISSABTE, 20/04/2024 | 08:26 h

Es convoca el primer Concurs de Cartells per a la Festa Major Jove 2019!

15/5/2019

Enguany com a novetat des de l’Ajuntament d’Abrera es convoca el primer Concurs de Cartells per a la Festa Major Jove 2019. Participa al concurs que organitza l’Ajuntament d’Abrera i que està adreçat principalment al jovent del municipi.

Convocatòria oberta adreçada als i les joves d'entre 12 i 35 anys.
Cada concursant podrà presentar dues obres com a màxim. Les obres seran numerades per ordre de recepció i aquest número constarà al sobre de l'autor/a.

Presentació
Els treballs s'han de presentar presencialment a la recepció de l'Ajuntament d'Abrera (Pl. Constitució, 1) fins al dijous 22 de maig, de dilluns a divendres de 09.00 h a 14.00 h i dimarts i dimecres de 16.30 h a 19.00 h.
El cartell s'ha d'entregar muntat amb suport dur (cartonet, fullola, etc.). Cada disseny s'acompanyarà d'un sobre tancat i, a dins, constarà el nom, cognoms, adreça, telèfon, adreça electrònica i NIF de l'autor/a.
Els dissenys no estaran signats ni portaran cap marca distintiva.
El cartell guanyador restarà propietat de l'Ajuntament, així com l'ús que se'n pugui fer: edició de cartells, programes de mà, invitacions, anuncis o qualsevol altre tema relacionat amb la promoció de la festa.

Tècnica, mida i text
La tècnica és lliure i ha de ser apta per a la seva reproducció en quadricromia, evitant la utilització de tintes metal·litzades, fluorescents o relleus enganxats.
El cartell ha d'incloure el següent text:

FESTA MAJOR JOVE D'ABRERA 2019
28, 29 i 30 de juny

El format de l'obra ha de ser en DIN A-3. L'obra guanyadora s'editarà amb una franja que inclourà l'escut de l'Ajuntament d'Abrera.

Premis
Hi ha un únic premi de 250 €, en concepte d'una tablet, en concepte de l'adquisició de l'obra premiada i els drets de publicació i explotació. En el premi s'hi aplicarà la retenció de l'IRPF pertinent.

Jurat
El jurat estarà format per personal tècnic dels departaments de Joventut, Cultura i Comunicació de l'Ajuntament.

Veredicte i exposició
El veredicte es comunicarà personalment al guanyador/guanyadora i es farà públic a través dels mitjans de comunicació de la corporació. L'Ajuntament es reserva el dret de poder mostrar tots els cartells en una exposició
durant la Festa Major 2019.

Condicions
La participació en aquest concurs suposa l'acceptació de les bases del concurs. Els concursants es responsabilitzen totalment de la inexistència de drets de tercers en les obres presentades, així com de tota reclamació per drets d'imatge.

Qualsevol imprevist que no quedi prou clar a les bases del concurs, serà resolt pel Jurat i per la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera.

Participa en el concurs per promocionar la Festa Major Jove d’Abrera 2019!