DISSABTE, 20/04/2024 | 14:04 h

Concurs de mobilitat horitzontal d'una plaça de caporal de la Policia Local

2/5/2019

L'Ajuntament d'Abrera inicia un concurs de mobilitat horitzontal d'una plaça de caporal de la Policia Local. Aquest procés s'ha publicat avui, dijous 2 de maig de 2019, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a partir de demà, divendres 3 de maig, començarà la presentació d'instàncies fins al dimecres 22 de maig.

Les funcions bàsiques a realitzar són les que els puguin ser encomandes d’acord amb la Llei 16/1991, de 19 de juliol, de les policies locals i, en el seu cas, en el reglament del cos aprovat per l’Ajuntament.

Títulació requerida
Els/les aspirants han de tenir el títol de graduat/da en educació secundària, graduat/da escolar, tècnic/a corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic/a auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior. També és necessari el nivell intermedi de català (B) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.

La vinculació és funcionari de carrera i el procés de selecció s'iniciarà al maig - juny.

Presentació de sol·licituds
Les persones interessades en formar part de la convocatòria poden presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) a partir de demà divendres 3 de maig de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30 a 19.00 hores). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependències municipals o en aquesta pàgina web. El termini de presentació de sol·licituds s’allargarà fins al dimecres 22 de maig.

Les bases es poden consultar al taulell d’anuncis de l’Ajuntament, a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública d'aquest web i també a l’aplicació gratuïta (app) per a mòbils i tauletes de l’Ajuntament “Connecta’t a Abrera”.