DIJOUS, 28/03/2024 | 10:31 h

Bons resultats de les gimnastes abrerenques a diferents competicions de Gimnàstica Artística femenina

24/4/2019

Jerez de la Frontera (Cadis) va acollir el cap de setmana 13 i 14 d’abril la tercera fase de la Lliga Ibèrica de Gimnàstica Femenina, amb la participació de gimnastes abrerenques que competeixen en diferents clubs.

Carla Rodríguez, amb l’equip CGA l'Hospitalet, van quedar subcampiones. Amb aquest resultat s’han classificat com el primer equip para la Final de la Lliga Ibèrica, que se celebrarà el dissabte 18 de maig a Vitòria (Àlaba).

Paula Fernández i Eva Mendoza, amb el Club de Gimnàstica Esparreguera, i Alaia Estragués, amb el Club Gimnàstica Olesa, també es van classificar per la final de la Lliga Ibèrica, una de les competicions per equips més rellevant de gimnàstica artística femenina.