DIJOUS, 28/03/2024 | 15:18 h

5.500 persones han visitat el parc d'aventura d'Abrera!

23/4/2019

Durant una setmana, 5.500 persones han visitat el parc Per Setmana Santa, Aventura't, queda't a Abrera, instal·lat al recinte de l’Escola Ernest Lluch (pg. de l’Estació, 14). Les famílies, infants i joves han gaudit de les diferents activitats, amb 3 parts diferenciades: la cabana, la jungla i l'oasi. La Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) també ha acollit activitats per a joves.

Les famílies i els menuts han valorat positivament la realització del parc d'aventura, que ha estat organitzat per les regidores d'Infància i Joventut de l'Ajuntament d'Abrera. El parc ha rebut visitants d'Abrera, Olesa de Montserrat, Esparreguera, Martorell, Sant Andreu de la Barca, Masquefa i Rubí.

Montse Solsona. Veïna del barri de Can Vilalba d'Abrera

Això és genial. Poder venir amb la família, els nens. Al final, per Setmana Santa, tothom no se'n va. Està molt bé que els nens es desfoguin. El preu de l'entrada i les facilitats que et donen està genial.

Lídia Fosalba. Veïna d'Abrera

Trobo que és una iniciativa interessant per aquests dies de Setmana Santa que no hi ha escola, per poder fer activitats en família i no sortir d'Abrera. El meu fill està molt content. De fet, ho hem inaugurat avui nosaltres i suposo que avui a la tarda hi tornarem.

Anunciación Rodríguez. Veïna d'Abrera

Está muy bonito, está muy bien. Mi nieta vive en Esparreguera y cuando hacen actividades siempre la bajo.

Ma Carmen Crespo. Veïna d'Abrera

Muy divertido para los niños. Así los días que no tienen cole pueden hacer actividades aquí al aire libre. Muy bien pensado.

Jordi Velázquez. Veí d'Abrera

Estas actividades van muy bien sobre todo para los niños. El precio es simbólico, que no se llega ni para pagar la luz. A veces hay discusiones porque los mayores tenemos que pagar pulsera por acompañar a los niños. Pero me parece perfecto. Todo esto que hace el Ayuntamiento que sea lúdico para los niños es perfecto.

Jessica Ruiz. Veïna d'Olesa de Montserrat

Molt bé, està molt ben pensat. Per les persones que ens quedem aquests dies per aquí amb els nens és una mena de distracció. El preu és simbòlic, està molt bé, molt ben pensat.

Podeu escoltar les declaracions de les veïnes i veïns i també dels seus fills/es en la part inferior d'aquesta pàgina.

L’horari del parc ha estat d’11.00 h a 14.00 h i a les tardes de 16.30 h a 20.30 h i epreu de l’entrada, un euro per persona i dia. Han tingut entrada gratuïta els menors de 3 anys i les persones amb diversitat funcional

Activitats per a tots i totes!

Durant una setmana, el parc ha ofert diverses activitats, com una piscina de barques i una piscina de boles, un taller de màscares, un taller de xapes, camp de futbol 3x3, circuit de bicis, taller d’accessoris de photocall, taller de pintacares, làser tag, parkour, espai de consola, taller de titelles de Pasqua, taller de marcs de fotos, futbol amb bombolles gegants, taller d’imans de nevera, taller de postals 3D, torneig de futbol, taller de bicis, taller de clauers, taller de collarets, porter inflable, circuit de karts, taller d’aquarel·les, taller de sal de colors, taller de Sant Jordi, taller de molins de vent, taller de polseres,circuit de segaways, tallers de molins de vent i taller de mona de Pasqua. També s'han realitzat activitats inclusives, amb assistència per a infants i joves amb diversitat funcional.

Taller de Caixa Flamenca i Taller de DJ's per a Joves a la Casa de Cultura

El parc va oferir pels joves un taller de caixa flamenca, que va tenir lloc el divendres 19 d'abril, a la tarda a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17), al costat de l'Escola Ernest Lluch. El taller va anar a càrrec de Dani Lombart. L'endemà dissabte 20 d'abril a les 18.30 hores també a la Casa de Cultura va tenir lloc un taller de DJ's a càrrec de Bigfriday.