DISSABTE, 20/04/2024 | 04:59 h

Els municipis d'Abrera i Sant Esteve Sesrovires signen un acord per la cotitularitat del Casal Social de Ca n’Amat

23/4/2019

L'alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el de Sant Esteve Sesrovires, Enric Carbonell, van signar el dimecres 3 d'abril el nou conveni que regula la cotitularitat del Casal Social del barri de Ca n’Amat (Av. Sant Esteve, s/n, Sant Esteve de Sesrovires). A Abrera li correspon un 19,59% mentre que la resta és pel municipi veí.

L'acte de signatura va tenir lloc a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires. L'objectiu de l'acord signat pels dos alcaldes és normalitzar la situació del Casal Social, pel que fa a la inscripció registral com a la gestió intermunicipal. L'acord també permetrà iniciar la licitació per la gestió del servei de bar del casal.

Els dos ajuntaments tindran els mateixos drets d'utilització del Casal Social de Ca n'Amat. Els consistoris assumiran també a parts iguals les despeses pel que fa al manteniment i obres de l'equipament, que s'acordaran prèviament. La resta de despeses anirà a càrrec de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires.

Els plens municipals d'ambdós municipis van aprovar recentment els convenis sobre la cotitularitat del Casal Social de Ca n'Amat. La sessió plenària de l'Ajuntament d'Abrera, celebrada el dijous 28 de març, va aprovar el tràmit que regularitza la cotitularitat del casal  amb els vots a favor dels grups municipals PSC, ERC, CIU, Ad'A, C's i l'abstenció d'Abrera en Comú i PP. El ple de Sant Esteve va aprovar el tràmit el dimecres 20 de març.