DIMECRES, 16/10/2019 | 13:50 h

• Per Setmana Santa, aventura't! Queda't a Abrera!
  • Per Setmana Santa, aventura't! Queda't a Abrera

• Per Setmana Santa, aventura't! Queda't a Abrera!

Comença el parc Per Setmana Santa, Aventura’t! Queda’t a Abrera!

14/4/2019

Aquest matí a les 11 hores ha obert al públic el parc d'aventura amb activitats per a infants i joves per celebrar la Setmana Santa al municipi. El parc de diversió es troba dins del recinte de l’Escola Ernest Lluch (pg. de l’Estació, 14) i compta amb tres espais: La cabana, La jungla i L’oasi.

L’horari del parc és  d’11.00 h a 14.00 h i a les tardes de 16.30 h a 20.30 h i el preu és d’1€ per persona al dia, excepte pels menors de 3 anys, que és gratuït. Els infants menors de 12 anys han d’anar acompanyats d’un adult.

Consulta l'agenda del Parc d'Aventura fent clic aquí.

El recinte té 3 parts diferenciades: la cabana, que és el recinte interior, on es crearà la màgia a través de les habilitats dels menuts i menudes amb activitats dirigides a infants, ludoteca i espai de consola; la jungla és l’exterior del recinte, on es podrà experimentar l’aventura en primera persona amb tallers per a joves, inflables per a infants, jocs de fusta per a infants i les seves famílies, l’activitat de làser tag, de segways, de karts ecològics i àrea de futbol. I per últim l’oasi, on trobareu dues zones: l’oasi est que consisteix en una piscina de barques i l’oasi oest que és una piscina de boles.

Durant tots aquests dies es fan activitats com un taller de màscares, un taller de xapes, camp de futbol 3x3, circuit de bicis, taller d’accessoris de photocall, taller de pintacares, làser tag, parkour, espai de consola, taller de titelles de Pasqua, taller de marcs de fotos, futbol amb bombolles gegants, taller d’imans de nevera, taller de postals 3D, torneig de futbol, taller de bicis, taller de clauers, taller de collarets, porter inflable, circuit de kaarts, taller d’aquarel·les, taller de sal de colors, taller de Sant Jordi, taller de molins de vent, taller de polseres,circuit de segaways, tallers de molins de vent i taller de mona de Pasqua. També hi ha activitats inclusives, i assistència per a infants i joves amb diversitat funcional. Consulta l'oferta d'activitats fent clic aquí.

Per a més informació sobre el parc d’aventures i les activitats que s’hi organitzen us podeu adreçar a l’email: infancia@ajuntamentabrera.cat