DILLUNS, 16/09/2019 | 10:27 h

• Les oficines d'Hisenda i Gestió Tributària d'Abrera tanquen per vacances

L'Oficina d’Hisenda i Gestió Tributària d’Abrera tanca per vacances de Setmana Santa

11/4/2019

L’Organisme de Gestió Tributària de l’unitat del Baix Llobregat Nord ha comunicat que degut als dies de celebració de la Setmana Santa l'Oficina d'Hisenda i Gestió Tributària d'Abrera romandrà tancada del dilluns 15 al divendres 19 d'abril (ambdós inclosos).

L'Oficina d’Hisenda i Gestió Tributària d’Abrera tanca del dilluns 15 al divendres 19 d'abril per vacances de Setmana Santa. Els usuaris i usuàries d'aquest organisme poden demanar atenció presencial però també tenen a la seva disposició el web i el call center trucant al 93.472.91.80 o a través de la següent adreça de correu electrònic.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega als afectats que disculpin les molèsties que els pugui ocasionar aquest tancament.