DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:33 h

L'actuació d'Àlex Silleras tanca el cicle Abrera Riu, humor i màgia

10/4/2019

El divendres 5 d’abril va tenir lloc l’últim espectacle del cicle Abrera Riu de la temporada. Àlex Silleras va presentar a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) el seu “Queer of hearts”, un espectacle màgic en clau d’humor femení.

Més de 110 persones van gaudir de l'actuació de l’Àlex Silleras, un espectacle de màgia feminista que pretén generar consciència i visibilitat a través de la comèdia de temes com la identitat, l'orientació, els rols i el poliamor.

Artistes reconeguts

En aquesta edició, l'humor del cicle Abrera Riu ha vingut acompanyat d’un toc de màgia per no deixar de riure i de sorprendre’ns alhora amb les propostes d'artistes reconeguts en el panorama artístic nacional i internacional.

El primer artista convidat al cicle d’humor i màgia Abrera Riu, Gerard Borrell, va fer que més de 150 persones se citessin el divendres 15 de febrer a la Casa de Cultura per gaudir del seu espectacle “Magia Comedy”. La sala, plena de gom a gom, va gaudir amb el mag i còmic que des del primer minut s’ha posat al públic a la butxaca. Gerard Borrell es va mostrar descarat, directe i transgressor, sorprenent el públic i fent-lo riure a parts iguals.

Guanyador del 1r Premi Nacional d'Il•lusionisme d'Espanya 2017, Pere Rafart, el segon artista convidat al cicle d’humor i màgia Abrera Riu, va fer que més de 140 persones es citessin el divendres 15 de març passat a la Casa de Cultura per gaudir amb el seu espectacle. La sala, plena, va riure i es va sorprendre amb "PERESONAL", un espectacle intimista que va fer gaudir als espectadors, durant una hora i a pocs centímetres dels seus ulls, d'una màgia molt pura, directa i propera.

Amb l’espectacle de màgia i humor femení de l’Àlex Silleras, l’Abrera Riu es va acomiadar del públic abrerenc el divendres 5 d’abril. El cicle, organitzat per l'Ajuntament d'Abrera, tornarà amb noves prospostes!