DIMARTS, 16/04/2024 | 18:10 h

Nit de Jazz amb Marcel Casellas Trio i Jam Session el divendres 12 d'abril a la Casa de Cultura

9/4/2019

Amb motiu del Dia Internacional del Jazz, aquest mes d’abril la Jam Session de l’Escola Municipal de Música es farà juntament amb el primer concert del cicle Nits de Jazz, que organitza l'Ajuntament d'Abrera, el divendres 12 d'abril a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) a partir de les 22 hores. L'entrada és gratuïta.

L'actuació de Marcel Casellas Trio començarà a les 22 hores. La formació oferirà un concert de jazz amb arrels mediterrànies. El trio musical està format per Marcel Casellas (contrabaix), Antoni Rocosa (tenora i clarinet) i Alfons Rojo (guitarra) que treballa amb la música tradicional i la improvisació, en l'exploració dels nous camins musicals en els gèneres populars catalans.

I a partir de les 23.15 hores, s'iniciarà la Jam Session amb alumnes, professors de l'Escola Municipal de Música i músics de la comarca. Per aquesta Jam Session, els temes proposats són "Careless love", "Sans Souci", "Watermelon man", "Girl from Ipanema", "La manta al coll" i  "Ball pla de Tírig". Trobareu les partitures d'aquests temes musicals fent clic aquí. Com en les anteriors edicions, la sessió de Jam Session serà oberta a qualsevol altre estil/tema.